Monday, August 24, 2009

Personality can open doors, but only character can keep them open


my dearest: i hope one day; eventually; u will find her and get the happiness u deserve; i still love u; no matter what.

就这样;原来就是这样的简单;在你告诉我的刹那; 我有一点儿惊讶但我还是保持镇定听你把故事说完; 原来你还是爱着她;远距离需要耐心意志还有很多的时间;你说你们还是很深爱着对方;但我不明白既然这样爱就应该想办法在一起;无论如何;但你说你们彼此适应了在不同国度里的生活;没有想过要让步;但亦没有因此敞开心房接受或展开新的恋情;因为你太爱她;而她亦然;moving on; there's really nothing much i can say at this point; you dont want to start over and you dont want to let go; i dont know much about u both; but i think love is about compromise; if both side are not willing to let go and just continue dealing with their own lives; in the end; nothing will be achieved; at least to me i think so;想到这里我还是哭了。

No comments: