Saturday, March 7, 2009

When you want to believe in something, you also have to believe in everything that's necessary for believing in it.















究竟已经经过了多长的时间;
竟然让我磨出了这一股能耐;
im not a forgiving person;
从来没有想象过自己是这样的一个人;
我记住别人对我的好;
更不能忘记别人对我的坏;
但对你总是有一种连自己也不能说服自己的宽容;
我原谅不了自己对你的纵容;
原来在不知不觉中;
我唯一放不下的是你。















i dont know what to call us and what to call this....when u finally figure out if this is something u really really want and what it is, pls let me know.

No comments: