Tuesday, December 31, 2013

I would rather be right and die than be wrong and kill













last day of the year and im still fucking confuse!

原来我内心的忐忑不安不是来自于对你的放不开;而是我那对你放不开之后停顿着而不能大步大步迈向前的窘境;我很自私;我知道这样对别人很不公平;我只能坦白从宽;我不知道会拖到什么时候;i do not want to give you false hope; i rather you slap me in the face and then i will actually feel better.

No comments: