Monday, August 20, 2012

Our remedies oft in ourselves do lie.














我就静静坐在餐桌上看着你们在聊天;吃完你煮的海鲜意大利面条;喝着啤酒红酒一堆;笑你怎么能忘了甜品;完全听不懂你们在说什么;无所谓;就一直在傻笑;没见他们有三两年了;见着了还是很高兴;谢谢你邀请我来;你就这么一直看着我轻轻抚摸着我的手不停的道歉;有什么不好意思的呢;不打紧我说;就当作是在看着一套没有subtitle的电影;我说;但你说这部电影一点看头都没有;你不知道的是我就是喜欢这样的一部电影。

you know he used to be this shy kid, that's why i love him, now he just talks too much; i laughing away like nobody business; that was like the best story ever for such a long time.

im so very fond of you, i always do;

yes, me too, me too.

No comments: