Sunday, June 21, 2009

The smallest good deed is better than the grandest good intention














我从来不在意别人怎么看我;
他们不重要;
但原来我在你眼中只是一个一无事处的人;
你尽其量无限地放大我的缺点;
让我怀疑到底我是真的那么差;
还是你还没有(或者选择不)看到我的好;
u will reason everyone out and get them to stand by your side;
leaving me all along at the other side of the river;
watching all these times drifting away;
in silent.

No comments: