Sunday, April 26, 2009

Everything that irritates us about others can lead us to an understanding of ourselves.
















如 常; 到你家; 每一次总有一种如释重负的感觉; 和你根本谈不上亲昵; 但就是有什么都会对你说; 很自然的; “还是这样,一个人?”; “你也没有为我特别留意过啊”; “我才有呢!”; 我不知道你是真的紧张还是假的紧张; 还是说你其实私底下想把我占为己有; “这个周末要去东海岸玩玩吗?”; 我微笑点头; 我还是分不清楚你是真的还是假的; 而你不可以不知道的是我从来就是如此在意我在你心目中的地位; 很多以前的事你都记得很清楚; 所以你对我的疼惜不可能是假的; 但你对我毫无爱意; 那确是真的; 确确实实是真的。
















curiosity always make the worst out of me; that's an accident; the first few lines is an accident, to read the whole 161 pages is not; i said im sorry; that's just unforgivable; what do you want me to do? read the final script again plus my next one and tell me what you think; as usual you are not letting me go easy; you dont seem to see the one big round of circle im trying to get by; i feel such compulsion and you are so obscurely intimidating; nonetheless i already have high expectation on the next one; or maybe on you; or maybe even on me; what say you?

No comments: