Sunday, March 15, 2009

You can talk about anything if you go about it the right way, which is never malicious.















lately ive been receiving calls from you;
you don’t used to call me up so much;
“what’s up?”, casually I asked, “I know I owe you something”;
“oh not that, I just want to chat, do a spot check on you, that’s all”;
I cant help but think you are missing me;
you just have to know that;
when I told you before thing is going to be different this time;
I can promise you, it will be;
I still love you but not in the way it used to be anymore;
anymore.
















看着黄色的液体慢慢转换成绿色; “真的很喜欢这一盏灯,谢谢你;”; “我也是很喜欢所以才买给你的”; 记得那天我站在店前许久做不了决定; 来回向店员询问关于那蓝黄色的熔岩灯两次; 最后的最后还是买了下来; 希望你不只是讨我开心而是真的喜欢它; “在这盏灯下你更漂亮了”; 我笑笑; “抽烟吗?”; 你皱了皱眉我没理会燃起一根烟; “一口,就一口”; 你轻轻抚着我的手捏了一捏我拿着烟的手指; “把它戒了”; 我吸了一口烟喷向你在想; 当我能够戒掉你的时候就会一并把它戒了; 我伸手摸着你的发; “好长了要理一理了吧,没时间?”; “唔,要了”; 我的手还在你的脸上;继续慢慢跟着你的发线游移触摸着你的皱纹; “我老了”; “我就是喜欢你这样”; “你真的是很小孩子,你知道吗?”; 就在这一瞬间我突然想哭了; 潜意识里我想要你记得我更多; 我会用尽一切办法让你舍不得我的,无论如何。

No comments: