Friday, March 20, 2009

Courage does not always roar. Sometimes, it is the quiet voice at the end of the day saying, "I will try again tomorrow"
















想东想西突然间就恍惚出了神; 他看着我没有说话看来也不想问我在想什么; "i know, im just a cheap date"; "and why would you say something like that?"; 并不是想要特地和你吵嘴; 可能我是在找话说; 可能我看出来你的不在乎; 承认自己懦弱; 也讨厌自己放不下; 为什么就偏偏要我在乎你了? 为什么你连一个让我觉得不希罕的机会也不给我? "how am i suppose to deal with your sensibility when im being too fucking sensible myself?".

No comments: